eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptimaRe: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <0O2hC.34244$Cy2.16907@fx44.iad>
    <5a85b607$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <wHihC.14367$zS1.4695@fx20.iad>
    <5a85d190$0$665$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5a85e071$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5a85f4df$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
    <lFmhC.42007$BX2.36033@fx22.iad>
    <5a85fcc8$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    <gNnhC.11570$TX2.298@fx27.iad>
    <5a86a274$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <eExhC.29827$rk4.974@fx12.iad>
    <5a86b5f6$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 16 Feb 2018 12:12:49 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5a86b5f6$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5a86bcb3$0$579$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.20.108
    X-Trace: 1518779571 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 579 79.191.20.108:55291
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2582
    X-Received-Body-CRC: 3196529651
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635592
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-16 o 11:44, Akarm pisze:
    > W dniu 2018-02-16 o 10:38, JaceK pisze:
    >> On 16.02.2018 10:20, Akarm wrote:
    >>> W dniu 2018-02-15 o 23:25, JaceK pisze:
    >>>
    >>>> Podałeś "konto żony, kochanki, kolegi z pracy."?
    >>>
    >>> Tak. Stąd wiem, że opowiadasz bajki.
    >>
    >> I jeszcze jedno pytanie: masz może konto wspólne z
    >> "żoną/kochanką/kolegą z pracy" w BGŻ Optima i przelew weryfikacyjny
    >> przyszedł z konta "żony/kochanki/kolegi z pracy"?
    >
    > Nie. Nie mam żadnego konta wspólnego.
    > Konto Optima i rachunek powiązany są na dwie różne osoby, które nie mają
    > żadnego wspólnego konta.
    > Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam
    > gdzie ich nie ma.

    Niniejszym odgęguję moje dotychczasowe wymądrzanie się.
    Pogadałem z infolinią i wychodzi na to, że mój przypadek jest
    ewenementem/fuksem albo może zgodny z jakąś starszą wersją regulaminu.
    Teraz rachunek powiązany musi być na posiadacza konta BGŻ Optima. I nie
    da się zlikwidować konta bez założenia nowego rachunku. Po prostu: nie
    da się i już. Tako rzecze infolinia.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1