eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptimaRe: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!post01.iad!fx06.iad.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <0O2hC.34244$Cy2.16907@fx44.iad>
    <5a85b607$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <wHihC.14367$zS1.4695@fx20.iad>
    <5a85d190$0$665$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5a85e071$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5a85f4df$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
    <lFmhC.42007$BX2.36033@fx22.iad>
    <5a85fcc8$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    <gNnhC.11570$TX2.298@fx27.iad>
    <5a86a274$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <eExhC.29827$rk4.974@fx12.iad>
    <5a86b5f6$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5a86b5f6$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <6kzhC.39386$UK7.24227@fx06.iad>
    X-Complaints-To: http://abuse.usenetxs.com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2018 11:33:22 UTC
    Date: Fri, 16 Feb 2018 12:33:21 +0100
    X-Received-Body-CRC: 2702426865
    X-Received-Bytes: 2053
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635593
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16.02.2018 11:44, Akarm wrote:
    > Nie. Nie mam żadnego konta wspólnego.
    > Konto Optima i rachunek powiązany są na dwie różne osoby, które nie mają
    > żadnego wspólnego konta.
    > Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam
    > gdzie ich nie ma.

    Tutaj zapis czatu sprzed kilku minut z konsultantem:

    http://pics.tinypic.pl/i/00958/0mikqk0co44r.png

    Wynika z niego, że zmiana rachunku powiązanego jest niemożliwa jeśli
    dane w przelewie weryfikacyjnym nie zgadzają się z danymi podanymi we
    wniosku o otwarcie konta BGŻ Optima.

    Jeśli masz sytuację jak opisujesz to być może jest to wynik pomyłki
    pracownika podczas weryfikacji, który przepuścił taki przelew. Czy dane
    konta powiązanego były różne w chwili jego zmiany czy zmienione zostały
    po weryfikacji w BGŻ Optima?

    JaceK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1