  • Data: 2004-10-27 17:00:26
    Temat: Re: Zamknięcie rachunku w BZWBK
    Od: "andrzej" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie zamykanie rachunków w BZWBK przebiegło bardzo sprawnie. Byla to
    > najsprawniejsza operacja, jakiej tam dokonalem - widac duzo ich wykonuja
    ;)

    A czy otrzymaliście jakieś potwierdzenie zamknięcia rachunku? U mnie,
    podpisałem tylko jakiś formularz i to wszystko. Z początku nie zwróciłem na
    to uwagi, jednak teraz mnie to trochę dziwi. Żeby poźniej się nie okazało iż
    np. po roku konto dalej będzie czynne.
    Nie wiem więc, czy nie wrócić się i nie zażądać jakiegoś potwierdzenia (tak
    na wszelki wypadek)?

    Pozdrawiam
    Andrzej