eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamrożą twój rachunek, żeby ratować bank. Kontrowersyjny pomysł UERe: Zamrożą twój rachunek, żeby ratować bank. Kontrowersyjny pomysł UE
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamrożą twój rachunek, żeby ratować bank. Kontrowersyjny pomysł UE
    Date: Tue, 22 Aug 2017 19:56:24 +0200
    <5981c6b2$0$660$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5981f6d3$0$5144$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <b...@g...com>
    <59843a70$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <59843ee5$0$5161$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <599761a3$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5998a203$0$15187$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <599ad2f6$0$654$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <599bd44c$0$651$65785112@news.neostrada.pl>

    z <...@...pl> writes:

    > Czyli zauważasz że obecne zasady panujące w UE do niczego dobrego nie
    > prowadzą?

    Nie zauważam. Które zasady, precyzyjnie. Są dobre zasady i są złe.

    > I zapomniałeś o jednej kwestii. Jak ma być jednakowo to jednakowe płace.

    Nie pisałem że ma być jednakowo. Jednakowe stawki podatków to nie są
    jednakowe podatki.
    Jednakowe płace są absurdem, jaki cel miałbym w proponowaniu absurdu?
    Płace to nie jest sprawa państwa, ani UE, to sprawa między prywatnymi
    (zwykle) podmiotami.

    Aczkolwiek jednakowe zasady (stawki itd) podatkowe powinny sprzyjać
    wyrównywaniu płac. Podobnie otwarte granice, wspólna waluta itd. To
    chyba oczywiste? Taki proces zachodzi od dłuższego czasu, przynajmniej
    ja go widzę wyraźnie w portfelu.

    > Inaczej taka UE nie jest do niczego potrzebna bo tylko prowadzi do
    > uśpienia i rozwoju patologii i korupcji.

    UE jest potrzebna do tego, byśmy zamiast niej nie mieli wielu całkowicie
    niezależnych, przypuszczalnie wrogich sobie państw.
    --
    Krzysztof Hałasa