  • Data: 2008-04-16 19:39:24
    Temat: Re: "Zamykanie" KK w ING Banku Slaskim
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > oj fajna, ale mille i tak nie pobiją...

    Dlaczego ? Niebawem bede zamykal u nich AmEx'a (dla odmiany bede CHYBA
    uzywal ich MC pilkarskiej, ktora to niby juz mam tylko cos poczta mi jej
    dostarczyc nie moze) i musze wiedziec czy robic to telefonicznie czy
    wszystko dokumentowac pisemnie.

    Z Millenium jako banku (gdzie mam KK) jestem calkiem zadowolony,
    pomijajac poziom obslugi, ponizej tego co jest w McDonaldzie.

    --
    Mithos