  • Data: 2008-04-17 15:56:59
    Temat: Re: "Zamykanie" KK w ING Banku Slaskim
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kartę i mam zabrać zaświadczenie o zarobkach - nie inaczej!

    przy przeniesieniu - okazujesz 3 wyciagi ze starej karty + ew. wypowiedzenie
    umowy starej,
    Żądali także oświaczenia o dochodach - czyli na ich druczku napisałem, że
    oswiadczam, że zarabiam 2000 zł. Zaświadczenie jest wystawiane przez
    pracodawcę a Ty tylko oświadczasz a bank Tobie daje wiarę (poparte wyciągami
    z KK za 3 ostatnie miesiące).
    Ode mnie także panienka zażądała zaświadczenia to ją wyśmiałem.
    Zgodnie z regulaminem przeniesienia KK - czegoś takiego nie potrzeba.
    polecam: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/51781