    From: "Robert1" <piotr@centrum._cz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie Multi...
    Date: Tue, 17 Dec 2002 02:22:25 +0100

    > Zapewne powiedzieli orientacyjnie

    Wlasnie... Ale ciekawe na jakiej podstawie okreslaja ta kwote - ktora
    powinna zostac po zamknieciu r-ku i zwroceniu kart(y).

    > Złożyłeś _dyspozycje_ zamknięcia r-ku.

    Fakt

    > Taki rachunek zwykle jest jeszcze prowadzony przez np. miesiąc(żeby
    > spłynęły operacje kartowe, gdybyś przypadkiem nie powiedział pracodawcy,
    > etc.)

    I tu moje przeoczenie. Pisze jak byk ze termin wypowiedzenia 30 dni.

    > I stąd opłata za prowadzenia. Opłata za wypłatę, to tak naprawdę
    > prowizja za przelew(tylko dlaczego takie tłumaczenie?)
    > No i nie rozumiem dlaczego 2 opłaty?

    W sumie juz mi sie wyjasnilo mniej-wiecej. Zamkniecie ok, termin 30 dni ok,
    czyli jeszcze za ten okres moga sobie pobrac prowizje. Te 15 zl tez niech
    juz bedzie.

    Ale - skoro konto zostalo zamkniete, a raczej zostala wypowiedziana umowa
    prowadzenia r-ku 1.11 to zgodnie z art 66 umowy powinienem wskazac konto, na
    ktore pozostale srodki maja zostac przelane po tym terminie. A nie zostalem
    o tym poinformowany - po prostu proszono o zgloszenie sie za jakis miesiac.
    Tak wiec zglaszajac sie 16.12 - naliczyli prowizje za kolejny miesiac... Ale
    i tak dla mnie sprawa pozostaje niejasna. Skoro konto zamykam 1.xx to
    faktycznie konto jest likwidowane 1.xx+1. I bank sobie ladnie tego 1.xx+1
    nalicza oplate za prowadzenie caly kolejny miesiac w ktorym juz konta nie
    ma. Jesli nadal sie myle to prosze o info. No, chyba ze zgodnie z
    regulaminem po uplywie tych 30 dni konto staje sie w mysl owego art 66
    "nieoprocentowanym depozytem" i wlasnie za to pobieraja owa prowizje. W tym
    przypadku wina lezy po stronie osoby z banku ktora zamykala konto i nie
    wyjasnila, ze nalezy podac nr r-ku na ktore maja przelac pozostala kwote.

    Pozdr.,
    Piotr