    From: " Rafal" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie kont - 6 banków [truestory]
    Date: Fri, 22 Jun 2012 21:32:41 +0000 (UTC)

    Tomek <t...@g...com> napisał(a):

    > 5. Deutsche Bank
    > liczba rachunk=F3w: 3
    > czas zamkniecia: ~1 minuta
    > nie dostajesz nawet kopii i gotowe.

    Dlatego zawsze zostawiam kilka złotych, które każę zwrócić na moje stałe konto
    w momencie likwidacji rachunku - przynajmniej będzie po tym jakiś ślad w
    systemie. W VW zostawiłem nawet więcej aby po kilku latach się nie przypluli z
    odsetkami, że nie dostali tokenu, a tak to mieli szanse to sami zwindykować.

    Potwierdzam, że najłatwiej i najprzyjemniej zamykało się konto w ING.
    Zdenerwowały mnie ich zapytania monitorujące do BIK'u, pomimo że nie miałem
    nawet karty kredytowej a może właśnie dlatego? W oddziale przepraszali i
    zapewniali ze to wyłączą, ale bylem już zdecydowany i do końca im nie dowierzałem.

    VW przysłał nawet coś na "do widzenia".

    Konto w ToyotaBank zamykałem osobiście (mają jednak oddział który można
    odwiedzić w Warszawie, choć przypomina to raczej biuro) ze względu na token.
    Poszło bez problemów + pozostał skan wniosku w e-sejfie do którego nie zabrali
    dostępu.

    Od mbanku nawet kopa w du..e na pożegnanie ani potwierdzenia. Ponieważ było to
    pierwsze konto które zamykałem i chcąc uzyskać jakakolwiek pomoc od m-linii
    trafiłem na totalna barierę pytając sie ich co ma się znaleźć na oświadczeniu.
    Na szczęście Inteligo (z którego nie zrezygnuję) ma gotowy wniosek na stronie
    który po drobnej korekcie powędrował do mbanku ;-) Za karę mbank zasponsorował
    mi teraz modem + opłaca internet nie wyciągając ode mnie niewiele więcej niż
    to konieczne do skorzystania z promocji. A za rok znowu pożegnamy się,
    prawdopodobnie już definitywnie.