eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie konta firmowego - INTELIGO - przestroga - długie › Re: Zamykanie konta firmowego - INTELIGO - przestroga - długie
    From: "gg" <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta firmowego - INTELIGO - przestroga - długie
    Date: Thu, 2 Dec 2004 12:51:32 +0100

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.00000f0b.41aef097@newsgate.onet.pl...
    > Hmmm, chciałbym mieć takie "oko" ;-)
    >
    > ~10zł x ~1.3% : 12 = ~1gr i nijak nie chce być inaczej

    Ja to liczyłem inaczej:
    31.10.2004 było na koncie Inteligo równo 8zł
    inteligo przelało przy zamknieciu konta resztę kasy do mbanku: 6,54zł
    czyli różnica to 1,46
    ponieważ przelew kosztuje 1,49 mniemam że odsetki na plus wyniosły 0,03zł
    :)
    Nie wiem czemu tak jest...

    > "Jeżeli wielkość nieprawidłowych zapisów w prowadzeniu KPiR
    > nie przekracza 0.25% ogółu przychodów, Księgi uznaje się za rzetelne"
    > Obroty w firmie masz chyba ponad 4 zł?;-)))

    z tymi odsetkami to ja mam złe doświadczenia - jak kiedys zapomniałem
    odprowadzic vat i dostalem wezwanie do zaplaty to po zaplaceniu tego co
    było na papierku musiałem ponownie doplacac bo w międzyczasie narosły
    kolejne odsetki a koszt wysłania upomnienia przez US to dodatkowe ca 8zł

    --
    pozdrawiam
    P.