eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie konta w CitiRe: Zamykanie konta w Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "GOL" <g...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta w Citi
    Date: Mon, 29 Sep 2003 19:54:14 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 42
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl
    Message-ID: <bl9r1m$jo1$1@news.onet.pl>
    References: <bl8nkc$hmf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 22-bem-1.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1064857462 20225 62.121.80.22 (29 Sep 2003 17:44:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Sep 2003 17:44:22 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1196
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:261578
    [ ukryj nagłówki ]

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:bl8nkc$hmf$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Jakie macie doświadczenia odnośnie zamykania kont w Citi? Bo rodzice mają
    > CitiGold które po ostatniej zmianie TOiP (prowadzenie 95 zł miesięcznie)
    chcą
    > zamknąć. Problem w tym że okres wypowiedzenia to chyba 40 dni a płacić
    stówkę
    > im się nie uśmiecha. Czy jeżeli przez ostatnie parę miesięcy nie było
    żadnych
    > operacji, szczególnie kartami, da się to ten okres skrócić? Albo czy można
    > wysłać pismo że nie zgadzają się na zmiany, zamykają konto i nie wezmą tej
    > opłaty?
    > Ja niestety nigdy z Citi nie miałem kontaktu, nie czytałem umowy konta ani
    > TOiP więc jestem kompletnie niezorientowany.
    >
    Rezygnowałem z GOLDa w kwietniu. Co mogę powiedzieć to:
    - okresu wypowiedzenia nie da się skrócić
    - przez ten okres ponosić trzeba wszystkie opłaty
    - nie wiem jak teraz ale w kwietniu rezygnacja z KK CITI (zgodnie z
    ówczesnym regulaminem) _musiała_ być złożona pisemnie (w oddziale mają
    specjalny formularz)
    - w momencie złożenia pisemnej rezygnacji doradca zażądał natychmiastowego
    oddania karty !
    - przy składaniu wniosku doradca "doradził" :) mi żebym zadłużenie karty
    spłacił dzwoniąc na infolinię bo u niego to maaasa papierów do wypełnienia
    przy tym będzie
    - pomimo wszystkich tych zabiegów i wielokrotnego (później) zgłaszania do
    infolinii _miesiącami_ przychodziły do mnie wyciągi i "szajs" reklamowy :)
    - na którymś z kolei (chyba 3) wyciągu pojawiła się kwota -2.63 ! i nikt nie
    umiał tego wyjaśnić (nie miałem już przecież karty)
    - "szajs" i lipne wyciągi przestały przychodzić po telefonicznej (ostrej)
    rozmowie z szefostwem doradców CITI GOLDowych (na szczęście wiedziałem kto
    to jest i znałem telefon, bo byłem wcześniej pracownikiem tej "zacnej"
    korporacji, ale nie sądzę, żeby infolinia podała ten numer komukolwiek z
    klientów)

    pozdrawiam
    GO


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1