  • Data: 2007-05-26 16:08:01
    Temat: Re: Zaniżóna wycena rzeczoznawcy - prośba o radę
    Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 08:07, lolka <l...@b...pl> wrote:

    > Udało mi się jeszcze wczoraj umówić spotkanie w innym banku, są szanse
    > na wyższą kwotę i termin przed 25. Napiszę, czy się udało.

    Obiecałam napisać, jak sytuacja się zakończyła:
    - ostatecznie otrzymałam kredyt w Pekao S.A., mam już umowę kredytową
    - wszystko udało się załatwić nadzwyczaj szybko, sprawnie, nie było
    też żadnych problemów z wyceną wartości mieszkania (szkoda tylko, że
    była płatna 450 zł), dostałam kredyt na wszystko co chciałam, łącznie
    z wszelkimi zadatkami i opłatami - może to brzmi jak reklama ;) ale
    piszę jak jest
    - do września mam karencję w spłacie kapitału, będę wiec zastanawiać
    się co dalej - zostać przy złotówkowym w Pekao, czy refinansować w
    innym banku, bo jednak rata w zł jest sporo wyższa
    - do dziś nie odezwał się doradca z OF w sprawie kredytu w Mille -
    ciekawa jestem na co czeka ;)

    Pozdrawiam.