eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaorac dezinfolinie!Re: Zaorac dezinfolinie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MS" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaorac dezinfolinie!
    Date: Wed, 3 Apr 2002 11:28:14 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <a8ehvu$pru$1@news.tpi.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ph54.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1017826112 26494 217.99.208.54 (3 Apr 2002 09:28:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Apr 2002 09:28:32 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:173785
    [ ukryj nagłówki ]

    witam

    nikogo nie bronie ale swego czasu pracowalem w tzw callcenter i wlasnei przy
    obsludze kilku bankow i zazwyczaj nei jest to wina callcenter obslugujacego
    bo to bank uklada "poziom" skryptow i takiej biednej paniusi czytajacej tak
    czytajacej ci to przez telefon ..nawet nie wolno powtarzam nie wolno ci
    powiedziec wiecej niz ma napisane ..reasumujac jak zadasz pytanie na ktore
    to to "nie ma odpowiedzi" w skrypcie to choc callcenterowiec ma wiedze co
    odpowiedziec to mu nie wolno i tu wg mnie wina bankow ktore zadko zmieniaja
    swoje skrypty...a juz bardzo zadko pozwalaja na zanotowanie numeru do ciebie
    i oddzwanianie jak zbierzesz "oficjalne informacje od Banku" (wynika to
    pewnie ze zle rozumianych oszczednosci na kliencie)

    a co do zaorania "infolini" to skad wlasciwe tak high dyrektor ma wiedziec
    ze "jego" infolinia zle dziala ...? przeciez on dostaje piekne kolorowe
    wykresy od swego marketingu (sam wiele takich widzialem) na ktorych to widac
    jak perfekcyjne skrojona infolinia zadowala coraz to wiecej kilentow ;)

    pozdr
    MS




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1