eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problemRe: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Data: 2019-11-01 21:49:56
    Temat: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Używam Windows 10 Home i przeglądarki Fire Fox 66.0.5 (64 bity).
    >
    > Wygenerowanych plików nie ma nigdzie w całym komputerze - przeszukane
    > w Explorerze Windows 10 oraz specjalnym programem FileSearchy.
    >
    > 1) Gdy chcę zapisać historię operacji na koncie, tę która się wyświetla
    > w Rachunki -> wybór konta -> Operacje na rachunku - u dołu strony
    > mam okienko Pobierz i możliwość wyboru: HTML, CSV, PDF, XLS, XML.
    > Po wybraniu XLS pokazuje się okienko : Rozpoczęto pobierani pliku
    > history_20191101_174939.xls i tekst: Po ukończeniu pobierania:
    > Otwórz za pomocą MS Office Excel lub Zapisz plik.
    > Gdy wybiorę Zapisz plik odpowiedni plik .xls zapisuje się w
    > C:\Użytkownicy\<moja nazwa>\Downloads. To jest OK.
    > Gdy wybiorę PDF nic się dalej nie dzieje i żaden plik .pdf nigdzie w całym
    > komputerze nie powstaje.

    U mnie to wygląda tak samo z tą różnicą, że wszystko się zapisuje tam,
    gdzie trzeba i nie pojawia się okienko ,,Rozpoczęto..." (albo trwa to tak
    krótko, że nie widać).

    > 2) Gdy natomiast chcę pobrać wyciągi np. z czerwca, naciskam na tej samej
    > stronie Wyciągi (w linii pod Operacje na rachunku). Pojawia się napis:

    Tego nie próbowałem.

    > 3) Gdy potrzebne jest mi potwierdzenie jakiejś operacji, np. przelewu,

    Tego też nie robiłem nigdy.

    > Bardzo dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem. Napisz proszę
    > jakiego systemu
    > i jakiej przeglądarki używasz. Czy wszystko u Ciebie przebiega podobnie
    > jak u mnie?

    win 10 i Firefox 70.0.1

    A może problem jest z szybkością netu? Kiedyś, jak wisiałem na modemie,
    to coś takiego mi się zdarzało, że gdzieś się gubiły pliki, ale to
    raczej nie dotyczyło PKOBP.

    Jednak mam wrażenie, że to błąd oprogramowania po Twojej stronie. Jaki
    masz program do przeglądania PDF-ów? Ja np. PDF-XChange Viewer. Choć...
    sama przeglądarka ma viewer PDF, więc to chyba nie to. Może nadgorliwy
    antywirus wycina w jego mniemaniu podejrzane PDF-y?

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1