  • Data: 2009-10-11 09:57:34
    Temat: Re: Zapis w banku na wypadek śmierci.
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > współwłasność (...) działa to bezboleśnie,
    > o ile nie ma sporu o spadek.
    > Bo wtedy jest normalny podział spadku oraz np.
    > kwestia "nadużytego" pełnomocnictwa wyjdzie na jaw.

    rozumiem problem nadużytego pełnomocnictwa
    nie rozumiem w czym widzicie problem przy współwłasności.

    owszem, jeśli mocodawca umarł, to ja nie jestem już jego
    pełnomocnikiem, czyli jestem złodziejem (dobrze wnioskuję?)

    ale jeśli jestem współwłaścicielem, to mogę bez obecności
    drugiej osoby zadysponować całością sumy na rachunku. no to
    sobie zadysponowałem i wypłaciłem i co mi kto zrobi za to?

    gdzie widzicie złamanie prawa albo miejsce na inny problem?