  • Data: 2023-08-28 09:48:26
    Temat: Re: Zapłacenie kartą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 23:37:39 UTC+2 cef napisał(a):
    > Z procesorem MMX :-)

    Też miałem, ale ręką robiony, żaden tam
    optimus (matko, co to byl za shit, a szedł jak woda),
    pentium 166 MMX, moja trzecia płyta główna w tej
    samej obudowie co kupiony w 1993 386DX.
    Tzn. mam to jeszcze, jakiś czas temu
    znalazłem w kącie w firmie (ale nie pamiętam,
    żebym to tam przynosił) - ale nie sprawdzałem
    czy działa.