  • Data: 2023-08-30 22:10:33
    Temat: Re: Zapłacenie kartą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 30 sierpnia 2023 o 21:59:56 UTC+2 Waldek napisał(a):

    > Ale Was na wspominki wzięło ;)
    > Ja zaczynałem "profesjonalnie" od Amstrada6128 i systemu CPM :)
    > Pierwszego PC-AT sprowadzałem z Niemiec, bez HDD
    > za to z dwoma FD - LOL

    No ale na tych cudach techniki raczej nie miałeś
    tzw. internetu (choć modem+terminal emulator mógł być).
    Dlatego o spectrusiu nie wspominam.
    CP/M, fiu fiu, a "jakie miałeś pod to programy"?
    Ja do dziś nie wiem, jak CP/M działający na FDD3000
    mógł wykorzystywać spectrum jako terminal,
    on przecież potrafił wyświetlić tylko 32*24 znaki.