  • Data: 2023-08-30 22:06:24
    Temat: Re: Zapłacenie kartą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 30 sierpnia 2023 o 21:40:21 UTC+2 cef napisał(a):
    > Ale się Wam zebrało na wspomnienia.
    > Ja jakoś niespecjalnie pamiętam technikalia,
    > bo interesowało mnie tylko, żeby sieć była.

    Taa, myśmy sami musieli to sprawić,
    nikt za nas nie zrobił.
    Kolega pracował jako "pomocnik administratora" w BBN
    (bo "adminem" był tam jego stary ;) i opowiadał, jak to
    nagle przylatuje pan pułkownik i na pełen regulator:
    "Panie Wojtusiu, k*a, co jest, godzina 12,
    swoją robotę zrobiłem, a tu internet nie działa,
    nie mogę dup oglądać!" ;>