    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Date: Sat, 30 Nov 2002 12:29:49 +0100

    In news:asa5lg$f44$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Robert, a Ty znowu o tym samym? No weź przestań...

    Już przestaję :)

    > Oni sugerują, bo by _chcieli_, żebyś na to wydał. I widać, że ta
    > _sugestia_ bardzo dobrze im wyszła.

    Nie za bardzo jeśli chodzi o mnie, tyle że stałem się podejrzliwy, że coś
    knują - sam wiesz, że różnie to bywa. Natomiast widziałem wypowiedzi, w
    których ludzie są przekonani, że te 50 zł to "dotacja celowa".

    > A to jest wycinek z maila wysyłanego przez inteligo:

    > Widzisz tam "np."?

    Nie dostałem, natomiast widzę, że zmienili opis promocji na stronie. To
    rozwiewa ostatecznie moje wątpliwości.

    > Zresztą przeczytaj, co teraz pisze na stronie promocji. Czy "lub
    > wydać ją na co tylko chcesz" rozwiewa wątpliwości?

    Tak, rozwiewa. Jednak przedtem tego nie było. Zmienili ten opis.

    > A inną kwestią jest, że tam mogą pisać, że masz je wydać na różowe
    > żyrafy w chorzowskim zoo ;)

    To interesujące - rzuć linkiem, chętnie zasponsoruję ;)

    > Grrr...
    Oj nie warcz zaraz - podyskutować nie można?

    Jak jestes tak dobrze zorientowany, to powiedz mi, czy link z tego stałego
    programu "Krąg..." sprzed ok. roku pozostaje nadal aktualny?
    Jeśli nie, to jak uzyskać od banku nowy link?

    --
    Robert