    From: "DJ" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zarabiam na eur/usd
    Date: Mon, 30 Mar 2009 15:13:04 +0200

    > a dałeś mu cos już na rozkręcenie biznesu ?
    > P.S. jeszcze koleś nawet nie zaczął a juz madoff....co za kraj.

    Nie bylo to co prawda bezposrednio do mnie, ale ... Malolatem nie jestem i
    troche w tym biznesie rzeczy widzialem. W tym rowniez numery podobne do
    tego. Po prostu jak dla mnie to smierdzi i to mocno. Oczywiscie moge sie
    mylic. Tym niemniej sadze, ze jest to jakis systemik jakich cala masa w
    sieci, ktore rewelacyjnie zarabiaja do momentu az wyczyszcza konto. Czasami
    trwa to nawet dlugo, ale zawsze konczy sie tak samo.

    Pozdrawiam

    Darek