    From: " kc" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zarabiam na eur/usd
    Date: Mon, 4 May 2009 04:01:29 +0000 (UTC)

    PC-Trader <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Od 01.04.2009r. będzie publikowany statement rachunku rzeczywistego z
    kapitałem

    > początkowym 10.000,-EUR. Efekty gry będą realizowane systematycznymi
    wypłatami
    > z rachunku co każdy z odwiedzających będzie mógł obserwować z 5 minutowym
    > opóźnieniem na stronie http://pctrader.mt4stats.com Okres publikacji
    wyników
    > zakończy się z dniem 30.06.2009r.
    >
    > pozdrawiam - PC-Trader
    >
    > http://pc-trader.blogspot.com

    Oj, niedobrze, system się chyba nie sprzeda.
    Nie to, żebym się cieszył, bo sam znam ból straty (poczynając od Vistuli
    kupionej w okolicach 8 marca 1994r). W tym przypadku i tak miałem więcej
    szczęscia, niż rozumu, bo po zjeździe powróciła. Teraz mam więcej rozumu,
    ale za to mniej szczęścia. Nie ma mocnych, trudno znaleźć złoty środek.

    Swoją drogą fantastyczne wyniki na XTB, chyba tylko dzięki temu, że
    pieniądze wirtualne. Pierwsza poważna strata nic nie uczy, bo wtedy dopiero
    dostaje się małpiego rozumu i przestaje działać racjonalnie.

    kc