  • Data: 2016-11-21 21:14:58
    Temat: Re: Zarzuty prokuratorskie za splacony kredyt
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2016-11-21 o 12:17, J.F. pisze:

    > Ale oszustwo jest oszustwo, pardon, falszerstwo dokumentow jest
    > falszerstwem, niezaleznie od tego czy splacono, czy nie.

    Oczywiście. Czy prokurator się zainteresował papierami złożonymi przez
    klienta w banku niezależnie od banku? - ale raczej prokuratura nie
    przegląda z automatu zaświadczeń w banku. Z drugiej strony bank nie ma
    interesu w zajmowaniu się zaświadczeniami do spłaconych kredytów.

    > Nie chcialbys bys chyba, zeby bank, w ktorym trzymasz pieniadze,
    > zbankrutowal, bo udzielil kredytow niewyplacalnym bezrobotnym ...

    Bank ma udzielać kredytu takim osobom, które go spłacą. Ponieważ nie
    bardzo wiadomo kto spłaci kredyt w rzeczywistości to idziemy na
    ustępstwa, zakładamy, że osoby mające np. odpowiednie dochody dzisiaj
    prawdopodobnie spłacą kredyt. Choć może się okazać, że kto dzisiaj
    zarabia dużo to jutro może być w sytuacji dzisiejszego bezrobotnego. Ale
    jak ktoś spłacił kredyt to znaczy, że bank dobrze udzielił kredytu:)

    > A nie przedawnilo sie ?

    W sumie to nie wiem po jakim czasie się to przedawnia. Ale może się
    okaże, że jak zaciągałem kredyt studencki to coś źle wypełniłem :)

    Pozdrawiam,
    Marcin