  • Data: 2016-11-27 09:42:43
    Temat: Re: Zarzuty prokuratorskie za splacony kredyt
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Nov 2016 20:49:45 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:
    > To oczywista oczywistość. Ale chciałbym się dowiedzieć jak taki
    > mechanizm działa w banku. Gdy biorę kredyt to ktoś przegląda
    dostarczone
    > do banku papiery, nawet gdy jestem w trakcie spłaty to rozumiem, że
    bank
    > może sobie nadal te zaświadczenia jakoś weryfikować. Ale nie bardzo
    wiem
    > po co miałby bank ruszać złożone mu zaświadczenia gdy kredyt jest
    już
    > spłacony.

    I nie rusza. Ten przypadek to niezależna od banku akcja prokuratora.
    Jest patagraf - jest człowiek.
    Pytanie co by zrobił bank gdyby akcja była w trakcie spłacania.
    Drugie pytanie to jak prokurator doszedł do tego, że ktoś coś komuś
    do ręki nie zapłacił, mimo że zaonteresowane strony na,pewno twierdzą
    inaczej, sama analiza oświadczeń majątkowych to nie wszystko.

    --
    Marek