  • Data: 2004-06-21 16:43:20
    Temat: Re: Zasady przyznawania złotych kk w citi - pytanie
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    >no nie tylko, pod ortografię również :)

    Szczera jest to prawda i powszechnie wiadoma. Nawet w recenzji mojego
    doktoratu wytknięto mi, że sobie nie radzę z partykułą. Ponieważ nie wiem, co
    to (czy może nawet: kto to) jest partykuła, a nadto doktorat mój (podobnie,
    jak wedle mojej najlepszej wiedzy - ta lista dyskusyjna)nie był poświęcony
    ortografi, więc się zbytnio nie przejąłem (jeszcze są redaktorki na
    szczęście).
    W każdym razie, gratuluję dociekliwości i dziękuję za merytorycznie ciekawą i
    poprawną (w skali, jakiej nigdy nie osiągnę, a przez to i zazdroszczę)
    odpowiedź, która zasadniczo wpłynęła na stan mojej wiedzy o Citibanku w
    szczególnościa, zaś o całokształcie spraw w ogólności.

    yayco (zawstydzony, choć poświadczony dysortografik)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl