    From: "m xxx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zasady przyznawania złotych kk w citi - pytanie
    Date: Tue, 22 Jun 2004 18:14:12 +0000 (UTC)

    yayco <i...@s...com> napisał(a):

    > Zgodnie z tym co tam sobie powypisywali na stronie, kryterium otrzymania kk
    > koloze , który citi nazywa złotym, a moja żona sraczkowatym, jest dochód
    > miesięczny (cóś 8 kilo brutto). Mimo spełnienia tego warunku, zarówno
    > wspomniana wyżej małżonka (visa), jak i niżej podpisany (master) otrzymali
    > tej kwestii niczym nie uzasadnioną aczkolwiek stanowczą odmowę.
    > Czy ktoś wie (dostrzegłem co najmniej jednego propagatora tego banku w
    > okolicy) jakie są rzeczywiste kryteria, którymi się kieruje ta instytucja?
    > Sam z siebie wymyśliłem tylko tyle, że onże bank nie chce żebym mu płacił
> [...]

    Witaj,
    na wstepie nie zalamaly mnie odpowiedzi od innych uzytkownikow i moje
    zestawienie nie mialo promowac Citi jako najlepszego, jedynie uzmyslowic, ze
    aby dojsc do faktycznych kosztow KK w innych bankach trzeba niezle pogrzebac
    i przecietny kowalski dowie sie o tym dopiero z pierwszym wyciagiem.
    Porownywanie produktow kredytowych do uslug TAXI swiadczy tylko o zacofaniu
    niektorych uzytkownikow... ale to juz ich problem nie moj :))

    Wracajac do tematu: minimalny dochod brutto na GOLDA to 7500 zl, ale czasem
    nawet przy 9000 mozna miec SILVER. Czemu? Coz, to juz wyzsza szkola jazdy i
    scisle tajna, wiec odpowiadam na 70% jak to wyglada: klient wykazuje dochody,
    te trafiaja w rece "weryfikatorow"... banki maja swoje sposoby, niczym SPEC-
    sluzby i sprawdza wszystko (prawie Twoj numer buta)... odejmuja od tego
    obciazenia (np.kredyty w innych bankach), wliczaja w to jakis poziom ryzyka i
    tak czasem z 9000 robi sie 7000, a to juz za malo na GOLD...

    Limity wszedzie sa sprawa indywidualna i istnieje mozliwosc ich regulowania.
    Spytam jeszcze o jedno: jestes na umowe o prace czy masz dzialalnosc?