  • Data: 2010-07-05 16:59:19
    Temat: Re: Zaskakujący wynik?
    Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TT pisze:

    > Kogo ten wynik zaskoczył? Bo mnie nie.
    >
    > ---------------
    > Zaskakujący wynik wyborów w więzieniach
    >
    > W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski zdobył 91,9 proc.
    > poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław
    > Kaczyński, uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby
    > Więziennej.
    >

    > http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    ,1,3317540,aktualnosc.html

    > TT

    poprzednik Kaczyński swoją popularność szeryfa zdobył w ten sposób, że

    powsadzał do więzień alimenciarzy i drobnych pijaczków rowerzystów (za
    jego kadencji jako ministra sprawiedliwości zaludnienie więzień wzrosło
    o 30%), więc nie rozumiem szczekania moherów, bo jedynym przewinieniem
    sporej części tych więzniów, jest, że podwinęła im się noga, a państwo
    zamiast im pomóc, wsadza ich do więzienia..