eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZawyżenie pit dla bankuRe: Zawyżenie pit dla banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer03.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <58879065$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5887b040$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <58888ac6$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...com>
    <5889b3c2$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <588a5399$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6dnc8$s0b$5@sunflower.man.poznan.pl>
    <588ba6ee$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6ll7f$sfs$4@sunflower.man.poznan.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 30 Jan 2017 08:41:56 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o6ll7f$sfs$4@sunflower.man.poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <588eee48$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.211.43
    X-Trace: 1485762120 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15189 83.10.211.43:58552
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2381
    X-Received-Body-CRC: 1593302012
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629293
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29-01-17 o 22:01, RobertS pisze:

    > no to taki przypadek (autentyczny): w umowie kredytu info, że należy
    > informować (bez wezwania) bank o zmianie danych, sytuacji finansowej itp...
    > czyli zmieniasz miejsce zamieszkanie - informuj, zmieniłeś nr. tel. albo
    > email - informuj, kupiłeś toster na raty (16 zł/m-c) - informuj

    Ale tu ju brak informacji dla banku nie rodzi żadnej odpowiedzialności.
    >
    > ale klient był mądrzejszy, bo "panie, kogo to wszystko obchodzi" no i
    > pewnego dnia telefon "panie, bo ja chcę większe mieszkanie i niech bank
    > przeniesie kredyt na inną nieruchomość"
    >
    > napisaliśmy ładne pismo i zgadnijcie jaka odp. banku?
    >
    > ODMOWA, kliencie nie zastosowałeś się do paragrafów X, punktów Y umowy
    > kredytowej i my NIE wyrażamy zgody na zmianę zabezpieczenia; klient =
    > szok! jak oni tak mogli?!
    >
    > trzeba było refinansować kredyt w innym banku, jednocześnie zmieniając
    > zabezpieczenie, łatwo nie było + koszty jakie klient poniósł i poniesie,
    > bo nowy kredyt już droższy
    >
    Ale bank stracił klienta. Ten miecz ma dwa ostrza. Plus informacja dla
    znajomych, ze to bank robiący dziwne problemy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1