  • Data: 2017-02-04 23:59:46
    Temat: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-04 o 23:27, J.F. pisze:

    > A ustawa jakas zabrania bankowi zmienic ?

    wszystko masz w karcie produktu, to dokument, który każdy bank ma
    obowiązek klientowi przy umowie kredytowej wydać, tam jest wszystko
    opisane m.in. koszty, oprocentowanie, raty i możliwość ich zmiany
    KNF narzucił i banki się stosują, dodatkowo w każdym banku wygląda on
    tak samo = wzór jest jeden

    > IMO to sie jednak zmienia. Moze nie w kwestii marzy, ale czesto w
    > sprawach drugorzednych, regulaminach itp.

    może się TOiP zmienić, regulamin też (wtedy można od umowy bezkosztowo
    odstąpić), ale warunków cenowych bank nie może zmienić

    > Ze doradca nie bierze, to nie znaczy, ze ja nie powinieniem :-)

    może tylko po co brać do porównania parametr, który w każdym banku
    będzie wyglądał tak samo?

    jak się go obawiasz to może nie powinieneś brać kredytu?

    > Oj, to chyba nieuzasadnione, szczegolnie u nas.

    stała = taka sama we wszystkich bankach, jak będzie rósł to wszędzie,
    jak spadał to tak samo

    > Ale uwazaj, bo potem ktos sobie przypomni, ze doradca mowil, ze wibor
    > w dluzszym okresie sie nie zmienia :-)
    >
    > J.

    wibor zmienia się codziennie (przynajmniej może), a rata kredytu nie
    częściej niż co 3 m-ce

    to nie jest tak, że wibor przez 30 lat będzie taki sam (to kompletna
    bzdura) tylko, że wszędzie (każdy bank) będą one dosięgały klientów...
    może niezbyt jasno się wyraziłem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS