  • Data: 2013-06-24 18:48:07
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: Bartolomeo <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-22 19:29, zgred pisze:
    > W dniu 2013-06-22 17:47, J.F. pisze:

    > Ja doszukuję się "drugiego dna". Co takiego jest w tym paypass, że tak
    > do tego prą?

    Sprawa jest prosta, wszystko zmierza do takiego paypasa wszczepionego
    pod skórę. Skoro teraz to ktoś może ukraść, to z wszczepionym już
    trudniej pójdzie, będzie reklamowany jako bardziej bezpieczny.
    A jak już będzie opcja wszczepiania pod skórę to tylko krok do totalnej
    kontroli ludzkości.
    Oczywiście wszystko dla naszego dobra.