  • Data: 2009-02-21 13:36:48
    Temat: Re: Zebracze zloto czyli ida nowe czasy.
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbinski pisze:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    ction=view&current=BeggarsGold2.jpg

    > Bezguscie. Wieszanie talerzy na scianie ogólnie, to obciach. Wieszanie
    > ich w taki sposób, jak na zdjeciu, to brak elementarnego poczucia
    > proporcji i kompozycji.

    > Nakupiles akcji bankruta i zamierzasz stworzyc sztuczny popyt?

    Złoto już zaczyna spadać. Za kilka miesięcy będzie spadac
    jeszcze mocniej. Nie rozumiem po co w ogole o tym mowić, chyba
    że ktoś wie o jakiś funduszach w kruszce. To jest grupa o
    giełdzie a nie grupa panikarzy.
    A swoja droga srebro moglo by byc normalnym srodkiem platniczym
    w Polsce. Mamy go troche. KGHM produkuje. W czym problem zrobic
    500 złotówki ze srebra. Nie wiem ile by się opłaciło nominał.
    Zresztą nie ma to znaczenia. Może to by jakoś uspokoiło rynki? A
    dla spiskowców była by to jakas lokata. Pisz do NBP, że chcesz
    walute w srebrze ;-)