  • Data: 2010-03-31 21:13:48
    Temat: Re: Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10-03-31 10:42, xbartx wrote:

    > No bo wyglądał, nie przymierzając, jak murzyn na zebraniu ku klux klanu ;)

    No ale to ile lat temu bylo :) Wiele sie w w tym czasie zmienilo,
    klientow sporo przybylo ;) Ja moge powiedziec jedno - nie bede ukrywal -
    internet to dla mnie kanal No 1 - mimo, ze mam swiaodmosc, ze jeszcze
    przez lata banki beda zarabialy przede wszystkim na placowkach :)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl