  • 1. Data: 2010-03-29 13:14:22
    Temat: Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
    http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

  • 2. Data: 2010-03-29 13:25:34
    Temat: Re: Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 15:14:22 +0200, Robert Wicik napisał(a):

    > Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

    No to gratulacje. Może jakieś ciekawe pomysły i spostrzeżenia podczas
    dyskusji na p.b.b ujrzą światło dzienne ;)

    PS No i witamy kolejny bank na p.b.b

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-03-29 13:27:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Wicik wrote:
    > Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

    ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

  • 4. Data: 2010-03-29 19:38:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-03-29 15:27, witek wrote:
    > ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

    Znaczy, jest co robic ;)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 5. Data: 2010-03-29 19:42:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-03-29 15:25, xbartx wrote:

    > No to gratulacje. Może jakieś ciekawe pomysły i spostrzeżenia podczas
    > dyskusji na p.b.b ujrzą światło dzienne ;)

    Bez tego ani rusz. W koncu hard userzy wciaz tutaj rezyduja :) Sam juz
    tylko podczytuje, ale jestem stale obecny.

    Historycznie
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/about?
    hl=pl
    prawie 11 tysiecy postow wystrzalalem na tej grupie :)))))))))) (poza
    pnews jeszcze z domeny asmodeusz)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 6. Data: 2010-03-29 20:28:29
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Mar, 21:38, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > Znaczy, jest co robic ;)

    Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komuś zamknięcia
    konta w tym banku?;)

  • 7. Data: 2010-03-29 20:30:11
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > prawie 11 tysiecy postow wystrzalalem na tej grupie :))))))))))

    Orzesz!!! :-O

    --
    Wodzu! Prowadź na plaże Egiptu !

  • 8. Data: 2010-03-29 20:31:02
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Mar, 22:28, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komuś zamknięcia
    > konta w tym banku?;)
    znaczy z "doradzaniem zamknięcia" ;)

  • 9. Data: 2010-03-29 21:09:32
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-03-29 21:42, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    > prawie 11 tysiecy postow wystrzalalem na tej grupie :))))))))))

    A przedtem (w trakcie?) jeszcze listy karty@ i ebank@ (kto to jeszcze
    pamięta?)

    --
    Alf/red/

  • 10. Data: 2010-03-29 21:25:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Znaczy, jest co robic ;)

    ale potencjał jest, tylko czy dasz radę ruszyć coś w tym molochu?

    to chyba jeden z niewielu banków, z usług którego jeszcze nie
    korzystałem (pomijam książeczkę SKO), może czas to zmienić? ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS