  • Data: 2004-05-06 14:10:22
    Temat: Re: Zenada w unikasie
    Od: Krecony <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!
    Dzieki wszystkim za rady! :-)
    On Thu, 6 May 2004 13:48:21 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Moze ma konto w mBanku??? LOL

    Mam i w mBanku i VW zeby bylo ciekawiej. Placilem tym razem w
    unikasie, bo mialem niespodziewany przyplyw gotowki w gotowce. Nie mam
    do nikogo pretensji, nie pisalem tego posta zeby sie wyzalic - sam nie
    doczytalem i sam nie dopolnowalem. Raczej chcialem ostrzec innych,
    zeby nie liczyli na szybkie dotarcie kasy przez Unikase. No a przede
    wszystkim jest dla mnie lekko irracjonalna cala sprawa na pierwszy
    rzut oka (wiem, ze Geant, Galia, Unikasa i Bank Slaski to osobne
    przedsiewziecia):
    - place w Geancie gotowka
    - za karte Geanta
    - i Geant zastrzega sobie
    - za zaplacenie sobie
    - u siebie 7 dni
    - na dotarcie gotowki dla siebie.
    No dla mnie zenada idei Unikasy w tym wypadku (byla juz kiedys o tym
    dyskusja, nie neguje Unikasy jako takiej). Stad moj post.
    Pozdrawiam,
    Radek