    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zenada w unikasie
    Date: Thu, 06 May 2004 17:15:10 +0200

    On 5/6/2004 4:10 PM, Krecony wrote:

    > Hej!
    > Dzieki wszystkim za rady! :-)
    [...]
> [...]
    > zeby nie liczyli na szybkie dotarcie kasy przez Unikase. No a przede
    > wszystkim jest dla mnie lekko irracjonalna cala sprawa na pierwszy
    > rzut oka (wiem, ze Geant, Galia, Unikasa i Bank Slaski to osobne
    > przedsiewziecia):
    > - place w Geancie gotowka
    > - za karte Geanta
    > - i Geant zastrzega sobie
    > - za zaplacenie sobie
    > - u siebie 7 dni
    > - na dotarcie gotowki dla siebie.
    > No dla mnie zenada idei Unikasy w tym wypadku (byla juz kiedys o tym
    > dyskusja, nie neguje Unikasy jako takiej). Stad moj post.

    http://www.citibank.com/poland/unikasa/main_07.htm

    Ze strony CITI:

    8. Jak szybko środki trafiają na rachunek Wystawcy?

    W standardowym przypadku rachunek bankowy Wystawcy będzie uznany już w
    następnym dniu roboczym. W niektórych przypadkach zaksięgowanie środków
    na rachunku wierzyciela może nastąpić później. Nigdy nie powinno to
    jednak trwać dłużej niż 3 dni robocze.

    Widać przypadek Geant-Geant jest "niestadardowy" i jest to "niektóry
    przypadek".

    I dalej:

    17. Co wyróżnia sieć UniKasa od konkurencji?

    UniKasa jest produktem Banku Handlowego. Dokonując płatności w naszej
    sieci, transakcja jest traktowana analogicznie do wpłaty przyjętej w
    placówce bankowej. To gwarantuje jej bezpieczeństwo, wiarygodność, pewność.

    Korzyści dla Wystawców faktur:

    [...]
    * uniknięcie opóźnień w otrzymywaniu płatności - płatność
    zrealizowana w sieci UniKasa zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym
    Wystawcy w następnym dniu roboczym.
    [...]

    Korzyści dla Płatników:

    [...]
    * zyskują pewność, że płatność zostanie zaksięgowana na rachunku
    Wystawcy na czas.

    Pzdr: Catbert