  • Data: 2011-08-14 20:51:18
    Temat: Re: Żenujący PKO "Majewski" BP
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:j299nl$bso$1@node2.news.atman.pl...

    > Zapewniam Cię, że jak ludzie zobaczyli tego lubiącego się przebierać
    > pajaca, ucharakteryzowanego na strasznego dziada z czarnymi zębami to od
    > razu tak nimi zatrzęsło, że czym prędzej kanał zmieniali.

    A ja zapewniam Cie ze nie jedna poszla by do lozka z tą "miniratką"
    skoro nawet facet poszedl co prawda tylko w reklamie ;)

    > Boże spuść bombę..........

    To wszystko nic - skoro juz o reklamach
    IMO Kaleta ... jak jej tam bylo ? Zaneta ? to dopiero wyczyn medialny.

    A co do mnie - bawily mnie np. reklamy Plus gsm choc i tak korzystam z innej
    sieci
    Zastanawiam sie czy wogole kiedykolwiek slepo uleglem reklamie
    bez porownania z innymi konkurencyjnymi produktami
    oczywiscie w odniesieniu do ceny i oferowanej jakosci.