    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zeskanuj kciuk i wypłać pieniądze
    Date: Tue, 11 May 2010 20:11:25 +0200

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Bo nie każdy ma psa -- to proste!

    To ma sobie kupić! Z chipem oczywiście... A kto nie będzie miał psa
    będzie podejrzany.
    Albo UE wyda dyrektywę, że ma mieć. Dla własnego dobra.

    >Mnie zastanawia coś innego -- po co komu te bankomaty, skoro (IMO)
    >największym problemem jest nadmiar surowców wtórnych i raczej należy
    >myśleć o wpłatomatach, nie o wYpłatomatach.

    Spkojnie, bankomaty bedą służyć do doładowywania kart pre-paid.
    Płatniczych - telefoniczne już mozna.
    Przy okazji zrobią kolejne zdjęcie i zdejmą odciski...

    Arek