  • Data: 2009-03-24 17:57:01
    Temat: Re: Zgadnijcie kto zaplaci za opcje .... ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmmm chyba nie chcę tak bezczelnie podać ich nazwisk, ale wzięto do
    > władzy dwa ugrupowania ze wzgledu na ich polskość, po czym ich bez mydła
    > wykończono raz na jutro. Amen.
    > Burak i Koń to ksywki wymyslone dwóm politykom, i lansowane np jak teraz
    > Rudy.
    > Symptomatyczne.

    No tak skumałem.

    Z tym że Koń - moim zdaniem "wykończył" się sam na własne życzenie -
    mundurki oraz apodyktyczna wizja swojego ugrupowania, natomiast fakt
    przeciwko Burakowi wytoczyli najcięższe działa (w okresie przedwyborczym -
    seksafera pojawiała się z mniej więcej taką samą częstotliwością jak
    ostatnio wiadomości "o kryzysie"), ale istotnym i (w mojej opinii
    najważniejszym) faktem odnośnie w/w jest to, iż okazał on się być marionetką
    sterowaną przez Krauzego....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/