  • Data: 2009-03-24 17:14:08
    Temat: Re: Zgadnijcie kto zaplaci za opcje .... ?.
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gqa21q$6t3$1@news.interia.pl...

    > Do tej gromadki dołączył bym również socjalizującą ekipę ojca Rydzyka z
    > Torunia, która codziennie straszy stare babki "liberałami".

    Socjalizującą to lekko powiedziane.
    Jego początki to jawne bazowanie na sentymencie do PRLu.

    > Jeszce tylko wyjaśniłbyś o co chodzi z tym "burakiem z koniem", to
    > spokojnie moglibyśmy zakończyć wątek.....

    Hmmmm chyba nie chcę tak bezczelnie podać ich nazwisk, ale wzięto do władzy
    dwa ugrupowania ze wzgledu na ich polskość, po czym ich bez mydła wykończono
    raz na jutro. Amen.
    Burak i Koń to ksywki wymyslone dwóm politykom, i lansowane np jak teraz
    Rudy.
    Symptomatyczne.