    From: schliesky <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zgubiony dowód a BIK
    Date: Sun, 04 Oct 2009 00:01:27 +0200

    eg wrote:
    > A bank przyjal zastrzezenie tylko wewnetrznie czy do bazy dokumentow
    > zastrzezonych? To nie jest takie oczywiste wbrew pozorom. Bo jesli to
    > drugie, to w innych bankach rowniez nikt nie posluzy sie skradzionym
    > dowodem.

    Upewniałem się, bo wygooglowałem przypadek o jakim mówisz i podobno do
    tego międzybankowego. Robiłem to w mBanku, mam nadzieję, że nie odwalają
    tam takiej maniany.

    > Wyrobiles tez nowy dowod w urzedzie miasta? Tam sie zglasza utrate.
    > I w zadnym wypadku nie posluguj sie skradzionym, choc odzyskanym dowodem!!!

    Nie zgłaszałem do urzędu, teraz dowód wrócił i zastanawiam się czy
    wycofać zastrzeżenie, bo nie chce mi się wyrabiać nowego. Zwłaszcza, że
    żyję i pracuję poza miejscem zameldowania, więc to dodatkowy kłopot,
    pomijając te 50zł(?) za wyrobienie. Póki jest zastrzeżony na pewno o
    kredyt nie będę z nim występował :-)

    Nie sądzę, żeby był skradziony raczej go zgubiłem.

    > Poczta raczej odeslala ci gora po kilku dniach, nie sadze by dluzej. Co do
    > BIKu mozna by odzalowac dodatkowy platny raport. Najpewniejszy bedzie jakies
    > 2 mc po odzyskaniu dowodu/zastrzezeniu.

    A co jest w tym dodatkowym płatnym? Jeżeli tylko jakiś scoring to mam to
    w nosie, ważne, żeby były wszystkie niespłacone kredyty.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail