    From: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zgubiony dowód a BIK
    Date: Mon, 05 Oct 2009 21:22:18 +0200

    Miałem podobną sytuacje... tyle ze zgubiłem przy okazji KK Citi (VISA)..
    A ponieważ połapałem się że nie mam dowodu i karty po dość długim
    czasie, z KK nic nie zniknęło (karta ze zdjęciem) to myślałem że to
    jakiś galotach na dnie szafy leży..

    Do czasu aż się nie okazało że "zawarłem" 2 umowy z Heyah na Heyah MIX.
    No nic, zgłoszone, ale przy okazji musze zerknąć do BIKu.

    Tak pozatem to trzeba być ćwierćdebilem żeby robić wałek na
    skradziony/znaleziony dowód. W końcu ktoś tę umowę ze strony
    operatora/sklepu/banku podpisał, to bezinteresownie raczej się nie
    podłożył. Jak go policja przeciągnie pod kilem to wyśpiewa kto to taki
    mądry go do tego namówił...

    Marcin