  • Data: 2009-06-19 13:59:11
    Temat: Re: Zlece napisanie systemu
    Od: " " <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jezeli satysfakcjonuje Cie napisanie w Amibrokerze to proponuje to zrobic
    > samemu. Naprawde programowanie tam nie jest trudne, a jak sie nauczysz to
    > bedziesz mogl robic modyfikacje czy pisac i testowac inne systemy. W sieci
    > jest duzo przykladow na podstawie ktorych mozna zalapac jak sie to robi.
    > Jezeli system nie jest jakis bardzo skomplikowany to zaczynajac od zera
    > jestes w stanie napisac go w dzien lub dwa. Ewentualnie jak nie jest to
    > mocno skomplikowane i nie zalezy Ci bardzo na czasie to moge sprobowac to
    > napisac.

> [...]
    Dzieki za podpowiedz, myslalem nad takim rozwiazaniem, ale wole jak zrobi to
    ktos kto juz sie na tym zna, a ja przy tej okazji zaczne sie czegos uczyc,
    bo najgorzej jak nie wiadomo za co sie zlapac od samego poczatku :)
    Jesli chodzi o MT4 to jest to tylko forex, chyba, ze czegos nie wiem i jest
    gdzies podpiety pod rynek futures, w co osobiscie watpie ...
    To ma byc automat dzialajacy na futures i wlasciwie to zalezy mi na czasie.
    Jesli jestes zainteresowany to napisz do mnie na priv.

    Pozdrawiam
    IB Trader