    From: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zlecenie kupna PKC - wątpliwości
    Date: Mon, 23 Nov 2009 11:49:36 +0100

    totus wrote:

    > Zlecenie kupna z limitem ceny np po 100,- znaczy tyle: kupię ale nie zapłacę
    > więcej niż 100,- za akcję. Czyli może się zdarzyć, że zapłacisz mniej nigdy
    > więcej. Zlecenie kupna PKC znaczy tyle: chcę kupić, cena mnie nie
    > interesuje. Jak zdefiniujesz co chcesz to zlecenie się zawsze znajdzie.
    > Musisz jednak wiedzieć co chcesz. Główna różnica między tymi zleceniami jest
    > taka, że zlecenie z limitem ceny jest skupione na cenie (nie zawsze
    > wystarczająca ilość znajdzie się po drugiej stronie), a PKC skupione jest na
> [...]

    Źle się wyraziłem. Czytam to co napisał marfi i Delphino Delphis i mam
    pytanie - czy sposobem na zabezpieczenie się przed sytuacją ze jak dam
    kupno PKC to pojawi się niekorzystne dla mnie zlecenie jest ustawienie
    limitu aktywacji na odpowiednio niską cenę? Przykładowo chciałbym kupić
    i zależy mi na tym bardzo jakiś papier ale tylko jeśli spadnie, tak więc
    utawiam PKC i limit aktywacji na kuers z poprzedniego okresu? Czy tak
    powinienem zrobić?

    --
    Z Allegro: PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOKIA 6210, ODDAŁEM JA SPEC-
    JALISCIE DO WGRANIA JAKIEGOS SOFTU Z NOWYMI BAJERAMI, NO I MAM