  • Data: 2024-08-19 08:22:11
    Temat: Re: Złodzieje?
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2024 o 23:24, PiteR pisze:
    > in <news:v9sflj$4v7j$2@paganini.bofh.team>

    > ale zauważ, że to nie firma prywatna ani bank tylko gov.uk
    > pobiera haracz.

    W Polsce to samo, Polska Poczta to przecie firma rządowa, a wysokość
    opłat RTV zróżnicowana w zależności od opłat.

> [...]
    > bo ja wiem?
    >
    > są fair i tępią chamstwo w pracy
    > mają wysoki próg znoszenia zanim wybuchną.
    >
    > bardzo mi się podoba że szybko łapia i szybko skazują
    > a mordy do gazety na całą strone foto.
    >
    > ludzie są tu przyzwyczajeni do jebania z każdej strony
    > za most, za prom, za najechanie kołem na zółtą linię.
    >
    > Hordy strażników miejskich polują na źłe parkujących.
    > Okamerowane samochody krąża po uliczkach w poszukiwaniu
    > nieopłaconych samochodów. Rozpoznawanie tablic, opłata w centrum
    > Londynu, opłata za spaliny, opłata za nie przyjscie do lekarza,

    Pisząc "uczciwy" miałem na myśli stosunki na linii państwo-obywatel.
    Wiesz że sporo Polaków ma za złe że żołnierze WP którzy postanowili
    zostać po wojnie w GB musieli podejmować pracę zarobkową bo rząd
    Brytyjski DAŁ im emerytur, zapomóg czy czegokolwiek? Ci Polacy nie
    wiedzą, nie chcą wiedzieć że Premier GB to nie władca który nadaje
    przywileje wg swojego widzimisię, tak jak w Polsce gdy premier Tusk
    przyznał swojej przyjaciółce państwową emeryturę. W Anglii rząd nie może
    publicznie opłacać weteranów obcego wojska, nawet w sytuacji gdy oni
    uczestniczyli w obronie Anglii, a sam premier nie może edyktem nadawać
    przywilejów dla swoich wybrańców. I taka jest właśnie różnica w
    uczciwości między Polską i wieloma innymi krajami Europy a GB.