  • Data: 2024-08-28 09:27:53
    Temat: Re: Złodzieje?
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba nie dał...

    > Wg Ciebie niemożliwe było stosowne zmodyfikowanie prawa?

    Możliwe, tylko w krajach typu Anglia nie tworzy się prawa na potrzebę
    chwili i władca nie szasta się publicznymi finansami na lewo i prawo.

    > -=-
    >
    > Czy prawdą jest zatrzymanie przez Brytyjczyków części polskiego
    > złota zdeponowanego przed IIWW przez Polaków w UK?

    Prawdą jest że po wojnie nie zwrócili zdeponowanych u nich polskich
    wartości, ale czy nadal mają coś naszego tego nie wiem. Podziwiam ich i
    zazdroszczę Brytolom ich polityki wewnętrznej na równi z krytyka
    polityki zewnętrznej. Okraść kogoś, czy napaść to dla nich nic takiego
    aby mogli się chociaż wstydzić.