  • Data: 2003-02-24 22:09:09
    Temat: Re: Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
    Od: "olo" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze wiesz, ze ja tez czytam i gdybym chcial tez bym sobie zamowil.

    gwoli ścisłości chciałbym przypomnieć że mBank chwali się kilkuset tysięczną
    rzeszą klientów i raczej trudno przypuszczać by wszyscy czytali pbb

    ja przykładowo korzystam w mBanku non stop a o tych zmianach w opłacie
    dowiedziałem sie z pbb

    zresztą to dyskusja akademicka - osobiście uważam że to co zrobił mBank jest
    legalne aczkolwiek w bardzo złym guście - jeśli zmiana warunków umowy jest
    tak drastyczna (przejście od "darmowy" do "jedna z najdroższych VE w
    Polsce") to powinno się o tym tak informować żeby nawet głucha indianka o
    tym wiedziała
    no ale to moje zdanie i nic więcej