    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Złote Karty - jakie najlepsze ?
    Date: Wed, 30 Jan 2008 19:48:24 +0100

    MarekZ napisał(a):
    > Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie czegos takiego jak ocenianie klienta po
    > wariancie posiadanej karty. To juz jakas giga-obora. I tyle ma wspolnego z
    > rzeczywistoscia, co ocenianie po kolorze majtek.

    Niby czemu ? Przeciez ludzi ocenia sie po roznych rzeczach, ladny
    samochod, ladny garnitur, ladna karta, czy ladny zegarek to wszystko ma
    wplyw na tzw. pierwsze wrazenie. A to wlasnie od pierwszego wrazenia
    zalezy czasem czy bedzie szansa na kolejne.

    Ja oczywiscie nie mowie, ze to jest fajne czy ze mi sie to podoba, bo
    ocenienie ludzi po glebokosci kieszeni to moze i faktycznie giga-obora,
    zwlaszcza ze tak naprawde o niczym to nie przesadza (i moze byc mylne).
    Tym niemniej nie zmienia to faktu, ze tak juz na tym swiecie jest, iz
    bardzo czesto ocenia sie nas za to jak sie prezentujemy materialnie. A
    to, ze np. karta Gold moze miec mniejszy limit niz zwykla czy tez, ze
    3-4 letnie Audi kosztuje tyle samo lub mniej niz nowy Fiat ma juz
    znaczenie duzo dalsze, bo zarowno Gold czy Audi, zrobia lepsze wrazenie
    niz ich mniej "prestizowe" odpowiedniki.

    --
    Mithos