  • Data: 2013-05-31 08:36:26
    Temat: Re: Złoto?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 May 2013 15:40:01 -0700 (PDT), Leming Show
    <l...@g...com> wrote:

    >W tamtym roku chinczycy kupili wolframowe sztabki pokryte zlotem, w
    >tym roku niemcy chca wycofac swoje rezerwy z USA, chca ale nie moga
    >bo zlota tam nie ma, no ileci na pysk.
    >http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/zloto.ht
    ml?waluta=USD&chart=B5Y

    ciekawe, że popyt na fizyczne złoto nie maleje:
    http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/1002677.html - jak widać, wiele osób
    i instytucji traktuje to jako okazję do uzupełnienia zapasów.
    Jeśli złoto "leci na pysk", to jak nazwać np. stan giełdy cypryjskiej
    (5500->83)? http://dwagrosze.com/2013/05/cypryzacja-gieldy.html

    "Papierowe złoto" to zupełnie inna kategoria ryzyka (znacznie bliższa
    papierowi niż złotu).

    BYW: mógłbyś coś o tych sztabkach kupionych przez Chińczyków napisać?
    O Etiopii słyszałem (i do tego nie wolfram, a stal posłużyła za "wsad"
    :-) ): http://dwagrosze.com/2009/12/zoto-etiopskie.html
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski