  • Data: 2011-05-17 16:41:32
    Temat: Re: Zlotow Bossa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nq2yyig2m2jb$.1d5fh3vndqziz$.dlg@40tude.net...

    > O nie!!!! Skippy i PSG. To juz teraz przesadziłeś ;)

    Sorrki root ale twego nicka z tamtych czasow nie kojarze. Moze pisales pod
    innym?
    A troszke mi tak Skippy przypominal PSG w swoim poscie tą informatyką. No i
    jeszcze tym ze duzo osob zna (znal?) osobiscie ze zdjecia w Lolku do ktorego
    link tu kiedys JAP zamiescil
    A stronka PSG jeszcze zdaje sie funkcjonuje....