  • Data: 2009-02-19 14:06:03
    Temat: Re: Złotówka jak funt?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    gumis schrieb:

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w
    > wiadomości news:gnjevi$jck$1@online.de...

    > To czemu u nas auta w salonach są droższe niż w drogich Niemczech ? I to
    > niezależnie gdzie zostały wyprodukowane. Zapewniesz powiesz, że rynek
    > jest większy.

    A ja wiem czemu sa drozsze? Spytaj producenta, dlaczego ma taka polityke.

    Czemu w USA mozna kupic dany model laptopa (np. Dell mini 12) za jakies
    $450, w Niemczech identyczny za ok. 520 euro, a w Polsce jeszcze drozej
    (albo w ogole nie mozna kupic)?

    > Ale dlaczego jest większy ? Po społeczeństwo jest bogatsze
    > i stać ich. A nas nie było stac 50 lat temu, 10, nie stać teraz i nie
    > będzie stać za 50 jak będziemy pracować dla innych za marne grosze.

    Amen.
    Dlatego najlepiej usiasc i plakac. I wspominac, jak nasi dziadowie mieli
    wspaniale, gdy Polska byla od morza do morza - wtedy nasze spoleczenstwo
    juz wkrotce bedzie bogatsze, a samochody stanieja.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org