  • Data: 2013-09-25 21:36:14
    Temat: Re: Złożył pozew o unieważnienie kredytu we frankach.
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:l1u170$tf2$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wszędzie za granicą to są wszystko wyroki w pierwszych instancjach a
    > gazety i inne już odtrąbiły wielkie halo.
    > U nas nie pozwoli na to ani KNF ani banki same w sobie, bo miałyby za dużo
    > do stracenia kosztów, które później musieliby przenieść na innych
    > klientów. Może się trafi kilku tępych sędziów, którzy to przyklepią w
    > pierwszej instancji ale ogólnie za małe szanse na rewolucję.

    jak gosc dobrze to rozegra i udowodni, ze faktycznie zostal zle
    poinformowany o ryzyku walutowym, to kto go tam wie? nie wiem co tam jest w
    umowie, wiec ciezko sie odnosic - ale moze np. wie ze nic nie podpisal,a
    bank zapomnial wziac oswiadczenia o ryzyku i kredyt uruchomil? albo
    oswiadczenie o ryzyku jest niefortunnie sformulowane i sad sie przychyli?
    swoja szosa kaenef tez doklada swoje 0,03PLN swoimi rekomendacjami, ktore
    wywoluja tylko nerwowosc, a za przeproszeniem h..a dają bankom, wrecz
    szkodza, co widac na zalaczonym obrazku.

    zastanawiam sie tez co jest przyczyna w tym przypadku wypowiedzenia umowy -
    czy to ze klient przestal splacac, czy to ze bank zazyczyl sobie dodatkowych
    zabezpieczen albo "uezpieczenia" niskiego zaezpieczenia (czy jak to tam sie
    zwie)