  • Data: 2009-08-26 13:23:03
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" news:h73ak4$k3a$6@inews.gazeta.pl

    > To niepotrzebnie się wahasz jak jakiś (wa)cham ;)

    Zabijcie mnie ale ile razy bym sobie do łba nie tłuk to i tak ten wyraz
    napiszę z błędem :)

    > WWW EB bije na głowę polbank i getin razem wzięte.

    IMHO demo wygląda bardzo przyjemnie

    > Jest szybkie, intuicyjne i ergonomiczne.

    Przelewy wewnętrzne działają równie szybko jak w mBanku? ;)

    > IMO wręcz idealnie nadaje się do trzymania
    > kasy i wybierania jej małymi lub większymi porcjami na konta z których
    > już albo wypłacasz albo robisz przelewy gdzieś dalej.

    Zgadzam się. I jeszcze jedno pytanko - można nie brać debetowej do konta?
    I czy jeżeli jednak trzeba brać kartę to czy ma ona chip?